Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-25.04.24 י"ז ניסן ה'תשפ"ד
שחקני הפועל אשקלון חוגגים.

התפוצצות! הפועל אשקלון מביסה את הפועל חיפה 4:1 באצטדיון סמי עופר

הפועל אשקלון הביסה באצטדיון 'סמי עופר', את הפועל חיפה בתוצאה 1-4. לינגאנה עם צמד, מתן חוזז ודויד מנגה הציגו את אחד המשחקים הגדולים העונה

המחזור ה-27 שפתח את משחקי הפלייאוף נמשך הערב (שבת) עם המשחק בו הביסה הפועל אשקלון 1:4 גדול את הפועל חיפה באצטדיון סמי עופר.

חניכיו של יובל נעים עלו למשחק עם הגב לקיר אחרי הניצחון של הפועל תל אביב 2:3 על עירוני קריית שמונה, אך עמדו בלחץ וחלפו מעל האדומים בסטייל, בעיקר בזכות מחצית שנייה פשוט ענקית.

הקבוצה של יובל נעים חזרה לנצח אחרי חמישה משחקים, נותרה מעל החבורה של מנחם קורצקי ונצמדה להפועל כפר סבא עם אותו מספר נקודות (21) בתחתית הבוערת. מהצד השני, ליואב כץ יש לא מעט סיבות לדאגה, אחרי שדני גולן וחניכיו השלימו משחק חמישי ללא ניצחון והם רואים את הקו האדום מתקרב למרחק של שבע נקודות בלבד.

המחצית הראשונה התנהלה בשליטה אדומה, אך דויד מנגה ידע להעניש את המארחים על חוסר ההחלטיות שלהם עם שער בדקה ה-42. היתרון החזיק שלוש דקות עד שעדן בן בסט איזן רגע לפני הירידה לחדרי ההלבשה, אם שער הבכורה שלו בליגה במדים האדומים שחורים.

במחצית השנייה החלה החגיגה בלבן כחול, כששער של מתן חוזז (47) ועוד צמד של איסומעילה לינגאנה בדקות ה-69 וה-85 הרימו את הקהל המועט שהגיע מאשקלון לשמיים ושלחו את הקהל הביתי לדרכו, עוד לפני השריקה של רועי ריינשרייבר לסיום.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות