Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום שבת ה-20.04.24 י"ב ניסן ה'תשפ"ד
תיקו שכולו ניצחון. צילום: באדיבות וואלה!ספורט

הפועל אשקלון סיימה בתיקו 0-0 מול הפועל ת"א

הפועל אשקלון יצאה למשחק חוץ באצטדיון 'המושבה' בפ"ת, נגד הפועל ת"א. תיקו אפס בסיום, השאיר את אשקלון מעל הקו האדום ועם סיכוי מצוין להישארות

הפועל תל אביב והפועל אשקלון נפרדו ב-0:0 במושבה.

סיום המשחק האלים, והעימות המכוער בין שוטרי היס"מ לשחקני הפועל ת"א, העיבו על ערב שגם ככה היה רווי בעצבים ובאמוציות משני הצדדים.

האדומים היו צריכים ניצחון כדי להגיע למחזור האחרון מעל הקו האדום, אבל התסכול והלחץ עשו את שלהם והובילו לרמה נמוכה ברוב שלבי המשחק.

הפועל החזיקה בכדור יותר והיתה קרובה לשער בכמה הזדמנויות, אבל לא הצליחה למצוא את המסגרת.

החמצות של טוטו תמוז במחצית הראשונה, ואדי גוטליב ועמרי אלטמן במחצית השנייה, מנעו ממנחם קורצקי שלוש נקודות יקרות, והשאירו את המושכות במאבק ההישרדות בידיהם של האשקלונים.

האורחים הגיעו מוכנים והקשו מאוד על האדומים לפתח משחק התקפה שוטף, כשהיה ניכר שגם כובד המשמעות של תיקו, ובוודאי הפסד, השפיע רבות על השחקנים.

תמוז הוחלף לקראת הסיום, וספג קללות מהקהל.

העימות החל כשבן דודו של החלוץ זרק לעברו חפץ, ושוטרי היס"מ ראו בו איום, ומשם התפתחה מהומה שכללה גם את אוראל דגני ופיזיותרפיסט הקבוצה, רמי אינגל.

מאידך, בהפועל אשקלון נערכים לקראת משחק הבית במוצ"ש (בשעה 20:30), נגד עירוני קרית שמונה, במסגרת מחזור הנעילה של ליגת העל.

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, החליט כי מחירי הכרטיסים למשחק יעמדו על סכום סמלי של 20 - (הכניסה לילדים עד גיל 10 ולנשים - בחינם).

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות