Logo
עכשיו גם בחנויות האפליקציות
  • Google Play
  • AppStore
יום חמישי ה-28.03.24 י"ח אדר ב' ה'תשפ"ד
תמונה של כתבה

היסטוריה הפועל אשקלון נשארה בליגת העל

לראשונה בהיסטוריה: הפועל אשקלון הצליחה לרשום ניצחון 1-2 על קרית שמונה והבטיחה עונה נוספת בליגת העל

זה היה קשה, מורט עצבים וסוחט דמעות, אך השורה התחתונה היא שמחה: הפועל אשקלון ניצחה הערב (שבת) 1:2 את עירוני קרית שמונה ונשארה בליגת העל על חשבונן של הפועל תל אביב והפועל כפר סבא שירדו ללאומית. בניגוד למחזורים הקודמים קרית שמונה הגיעה משוחררת, שיחקה טוב בהרבה מאשקלון והלחיצה אותה מאוד עם שער יתרון של עודד אלקיים (19). דלה איינוגבה הציל כמה מצבים מסוכנים עד שהגיע רודי חדד שהשווה דקה לפני ההפסקה בשער אדיר וסידר לירדן אבוחצירה את המהפך שהשאיר את הקבוצה בליגה (67).

מעל 5,000 אוהדים גדשו את יציעי אשקלון, חלקם גם אוהדי ביתר ירושלים ומכבי תל אביב שייחלו לניצחון אשקלוני וירידה של הפועל תל אביב, בידיעה שניצחון ישאיר את קבוצתם בליגת העל יותר מעונה אחת לראשונה.

על הדשא הייתה זו דווקא קרית שמונה ששלטה, כבשה וגם החמיצה, אך מי שחתום על ההישארות הזו הוא דווקא רודי חדד, הקשר הצרפתי שאת הגול האחרון שלו בליגת העל כבש אי שם ב-2008 מול מכבי תל אביב. הקשר הצרפתי הוותיק היה בכל מקום על המגרש וכבש את אחד משערי העונה עם בעיטה מסובבת לחיבורים של ניצן, כשירדן אבוחצירה מנצל כדור קרן של חדד כדי לנגוח מכל הלב לקורה ופנימה ולהשאיר את קבוצתו בליגה.

רוצים לקבל את החדשות הכי חמות לפני כולם? הצטרפו עכשיו לערוץ הטלגרם של אשקלון ניוז וקבלו את כל העדכונים ראשונים!

תגובות


עוד כותרות